Hyundai, Suzuki, Izusu, Seat, SsangYong
IONIQ - elektriseeriv sõidurõõm

Lülitu autosõidu tulevikku

IONIQ pakub kõike seda, mida ühelt autolt oodata võib, aga seda koos kõige positiivsega, mida elektri jõul liikumine keskkonna ja omaniku rahakoti jaoks tähendab.

IONIQ Hybrid ühendab rabava disaini tipptasemel aerodünaamikaga. Hästi tasakaalus proportsioonid ja kaunid detailid teevad auto välimuse tõeliselt pilkupüüdvaks. Puhas dünaamilise enesekindluse kehastus. 

Uus IONIQ arvati oma suurepärase kujundusega maineka Red Dot Design Award disainiauhinna vääriliseks ning on sellega kolma viimase aasta jooksul juba kuues Hyundai mudel, mis on selle ihaldatud auhinna võitnud.

IONIQ on erakordselt aerodünaamiline – õhutakistuse koefitsent on kõigest 0,24. Dünaamiline esituleplokk on ühendatud esivõrega. Võre taga on varjul isekohanduva kiirushoidiku radar ning aktiivõhuklapid, mis parandavad aerodünaamikat. Sinine joon kaitseraua alaservas on IONIQ Hybridi eritunnuseks.

IONIQ Hybridi paneb liikuma spetsiaalselt välja töötatud jõuallikas, mis pakub hübriidsüsteemile omase keskkonnahoidlikkuse kõrval ka rohkelt sõidurõõmu.

IONIQ Hybridi jõumasinad

Bensiini- ja elektrimootor, liitiumioon-polümeeraku ja topeltsiduriga käigukast on välja töötatud võimalikult tõhusaks koostööks.

• Koguvõimsus 104 kW (141 hj)
• Kogupöördemoment 256 Nm
• Hübriidaku mahtuvus 1,56 kWh

Bensiinimootor

IONIQ Hybridi 1,6-liitrine GDI-bensiinimootor arendab võimsust 77 kW (105 hj), kuuludes energiatõhususelt oma klassi tippu. 

Elektrimootor

Suur pöördemoment ja efektiivsus on 32 kW (43,5 hj) elektrimootori põhitunnusteks. See tagab muljet avaldava kiirenduse kohe pärast käivitamist ning rohkem jõudu suurtel kiirustel.

Topeltsiduriga automaatkäigukast (DCT)

Tänu sujuvalt töötavale topeltsiduriga käigukastile annab IONIQ sõidule hübriidautoga uue tähenduse. Topeltsiduriga automaatkäigukast hoolitseb kiire ja täpse käiguvahetuse eest. Ülitõhus ja hästi reageeriv kuuekäiguline käigukast teeb sõidu erakordselt kaasahaaravaks.

Liitiumioon-polümeeraku

Võimsa 1,56 kWh aku suurepärased laadimis- ja tühjenemiskarakteristikud suurendavad nii elektri jõul läbitavat sõiduulatust kui ka energia regenereerimist ja salvestamist.

Akule antav garantii on 8 aastat või 200 000 km, olenevalt sellest, kumb enne täis saab. 

Kuidas mootorid rakenduvad?

  1. Paigaltvõtt/väike kiirus elektrimootor (EV-režiim)
    Elektrimootor saab energiat täis laetud kõrgepingeakult.
     
  2. Kiirendamine/mäkketõus bensiinimootor + elektrimootor
    Elektri- ja bensiinimootor töötavad koos, et parandada kiirendusvõimet ja vähendada kütusekulu.
     
  3. Ühtlane keskmine/suur kiirus bensiinimootor + elektrimootor
    Ühtlase kiirusega sõites annab jõudu kas bensiinimootor või elektrimootor, sõltuvalt sellest, kumb on selles olukorras energiasäästlikum.
     
  4. Aeglustamine/laskumine regeneratiivpidurdamine
    Akut laetakse elektrimootori poolt genereeritud kineetilise energiaga.

* IONIQ hybridi keskmine kütusekulu on 3,4 l/100 km, CO2-heide 79 g/km

Rohkem turvavarustust

Meie jaoks ei ole kõige tähtsam kiirus, vaid sõiduohutus ja stabiilsus.

 

Sõidurajal püsimise abisüsteem (LKAS) on mõeldud peamiselt nende juhtide hoiatamiseks, kel on kalduvus rooli taga tukkuma jääda. Kui sõiduk väljub suunatuld näitamata oma sõidurajalt, märkab süsteem seda kohe ning sekkub, hoiatades juhti helisignaaliga või korrigeerides rooli asendit. 

Autonoomse hädapidurdussüsteemi (AEB) töö põhineb radarisignaalidel ja ette suunatud kaameral, mille abil analüüsitakse pidevalt erinevaid liikumismustreid. Tuvastades kokkupõrkeohu jalakäija või teise sõidukiga, rakendab süsteem pidurid automaatselt tööle. 

Intelligentne püsikiirushoidja (SCC) kasutab oma töös autoninale paigaldatud radarandurit, millega jälgib eespool liikuvat sõidukit. Kohalduv püsikiirushoidja säilitab automaatselt juhi poolt valitud püsikiiruse ning ohutu pikivahe eessõitjaga, pidurdades või lisades gaasi just siis, kui seda vaja. 

Pimenurga tuvastus- ja hoiatussüsteem annab juhile märku auto nn pimedas nurgas asuvatest sõidukitest, muutes reavahetused lihtsamaks. Kui aga parkimiskohalt välja tagurdades läheneb küljelt mõni sõiduk, hoiatab juhti tagumise põikisuunalise liikluse hoiatussüsteem, aidates võimalikke liiklusõnnetusi ennetada. 

7 turvapatja: juhi ja kaassõitja esiturvapadjad, 2 külgturvapatja ja turvakardinad kaitsevad kokkupõrke korral kõiki autos viibijaid. Abiks on ka sirgemad kereühendused ja täiustatud löögijõu hajutamistsoonid. 

IONIQ Hybridi mootorid ja jõuülekandesüsteem, roolisüsteem, vedrustus ja pidurisüsteem on kaetud Hyundai läbisõidupiiranguta viieaastase garantiiga.

 

 

 

 

Märksõnad: Swift Klaaside toonimine Varuosad Kasutatud autod Broneeri teenindus Rehvivahetus Kontakt Grand Vitara Isuzu D-Max Space Cab SX4 Jimny SEAT Isuzu Kindlustus Topliising
Kontakt: Tallinna mnt. 82, Pärnu tel 443 2113 hooldus 442 9945 e-mail myyk@mdmauto.ee Lahtiolekuajad: Müük E-R 9-18 L 10-15 Hooldus ja varuosad E-R 8-17
SsangYong